Van technische mogelijkheden naar implementeerbare strategie: AI-diagnostiek bij Sanofi

Inhoud
De Context
Als Medical Advisor bij Sanofi's stond onze klant voor een complexe strategische vraag. Door wetenschappelijke ontwikkelingen rond het gebruik van AI in diagnostiek ontstonden binnen Sanofi ontstonden nieuwe kansen.
De Strategische Uitdaging
De technologische mogelijkheden waren duidelijk, maar de strategische vertaling ervan riep nog veel vragen op. "Hoe positioneren we ons hierin, en hoe brengen we ons interne verhaal scherp over?"
Onze hulp
Manava heeft ons uitstekend geholpen om richting te brengen in dit complexe vraagstuk. Ze brachten snel structuur aan, hielpen om prioriteiten te stellen en wisten de inhoud goed te vertalen naar een helder verhaal dat intern breed werd gedragen.
Structuur
We zijn geholpen door de structuur die aangebracht is in ons verhaal
Prioriteiten
Door het veld compleet te kunnen overzien hebben ze voor ons heldere prioriteiten gesteld
Organisatiebrede betrokkenheid
Hierdoor wisten ze de complexe inhoud goed te vertalen naar een helder verhaal. Dat verhaal wordt intern nu breed gedragen.
De terugblik
Wat we vooral waardeerden, was hun combinatie van vakinhoudelijke kennis en strategisch inzicht. Dankzij hun begeleiding hebben we nu een duidelijke koers, een sterker intern verhaal en concrete vervolgstappen om mee verder te bouwen.
Duidelijke koers
Concrete vervolgstappen voor interne doelstellingen
Gestructureerde technologie-adoptie
Sterk intern verhaal
De belangrijkste winst: met één sessie al genoeg inhoud om intern én extern te kunnen doorpakken.
"Ze brachten in één overzicht samen wat wij intern en extern nodig hadden om de volgende stap te zetten. Hun domeinexpertise maakte het verschil."
.png)
Lisa van der Kleij
Medical Advisor Innovative Diagnostics

Worstel je ook met strategische keuzes
in farma, health & tech?
Laat uw gegevens achter, dan nemen wij contact met u op.
Neem contact met ons op